PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 2 | 6--8
Tytuł artykułu

Opowieści rynkowe sprzedają

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Ważną sprawą w promocji i sprzedaży produktu jest potrzeba uskutecznienia ich za pomocą emocji. Jeżeli nie uda się wykreować dramaturgii wokół zaspokojenia gustów konsumenta podczas prezentacji danego produktu, efekt może być nijaki. Najnowszym określeniem na to zjawisko jest angielskie słowo "Storytelling". Dopowiedzenie odrobiny historii, która wiąże się ze sprzedażą produktu oraz dobrze ujęta narracja z dozą humoru potrafi bowiem zdziałać cuda. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
6--8
Opis fizyczny
Twórcy
  • Storytelling Institute
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171397501

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.