PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 1 | 73--85
Tytuł artykułu

Zarządzanie tożsamością jednoosobowej spółki skarbu państwa w sektorze mediów elektronicznych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Management of Identity of Commercial Company in Electronic Media Sector
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zagadnienie tożsamości przedsiębiorstwa, będącej efektem określonej strategii zarządzania wizerunkiem, reputacją i marką produktu (usługi), jako zespołem atrybutów pozwalających zdobyć zaufanie odbiorców, ułatwiających konkurowanie na rynku i osiąganie pozytywnych efektów ekonomicznych, autor rozpoznaje na przykładzie rozgłośni regionalnych polskiego radia, działających w formie jednoosobowych spółek Skarbu Państwa. Analizie poddano wieloczynnikowe zależności (korelacje) pomiędzy poziomem wiarygodności (wizerunkiem nadawcy publicznego), jakości i atrakcyjności programów, słuchalności (wielkość audytorium) a efektywnością ekonomiczną. (abstrakt oryginalny)
EN
The article rises an issue of company's identity which is a result of brand, reputation and strategy of shaping a positive image of company. These attributes, which allow to build customer's trust, facilitate competing on market and achieve positive economic effects, author of the article considers on the example of Radio Koszalin. Multifactorial correlations between reliability level, programme quality and attractiveness, audience and company's economic effectiveness, were submitted to analysis. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
73--85
Opis fizyczny
Twórcy
  • Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie
Bibliografia
  • P. Cardona, C. Rey, Zarządzanie przez misję, Oficyna a Wolters Kluwer Business, Warszawa 2013, s. 115.
  • K. Koniecki, Szkice z socjologii zarządzania, Wyd. U. Ł., Łódź 1999.
  • Z. Kosiorowski, Radiofonia publiczna. Prawno-ekonomiczne uwarunkowania misji radia publicznego realizowanej przez jednoosobowe spółki skarbu państwa, SRP i KP, Poznań-Szczecin 1999.
  • Z. Kosiorowski, Zarządzanie mediami publicznymi: wizerunek a skuteczność oddziaływania [w:] Z. Uchnost (red.), "Współdziałanie. Rywalizacja. Wybrane zagadnienia z psychologii kierowania", Towarzystwo Naukowe KUL, Lublin-Nowy Sącz 2008, s. 195-212.
  • Z. Kosiorowski, Dysjunkcje misji. Media publiczne pomiędzy służbą, rynkiem a polityką, SRP i KP, Poznań-Szczecin 2008.
  • J. R. Schermerhorn, Zarządzanie, PWE, Warszawa 2008, s. 130.
  • Strategor, Zarządzanie firmą, PWE, Warszawa 1995.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171397851

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.