PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | 76 | 56--65
Tytuł artykułu

Organizacja i zarządzanie złożonymi usługami biznesowymi - determinanty globalnego rozwoju

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Business Process Offshoring Complex Management Determine by Global Development
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W niniejszej pracy podjęto analizę uwarunkowań rozwoju złożonych usług biznesowych realizowanych zwykle przez zlokalizowane w Polsce oddziały międzynarodowych firm realizujących te usługi. Na tle syntetycznego przeglądu tendencji do przenoszenia do Polski realizacji złożonych usług biznesowych wymienia się szereg czynników, które stymulowały ten rozwój i jego duże znaczenie dla rozwoju gospodarki i zatrudnienia absolwentów. Przykłady polskiej i międzynarodowej korporacji oceniane przez pryzmat tworzonej w tych organizacjach przewagi konkurencyjnej wskazują na ich ogromne możliwości rozwojowe. (abstrakt oryginalny)
EN
In this study, undertaken studies of the development of complex Business Service usually carried out by agencies located in Poland International Services company pursuing these. Against the background of the synthetic Review of trends do carry to Polish Division Implementation Business Service lists a number of complex factors out which stimulated the ten development and its great importance for Economic Development and Employment of Graduates. Examples of Polish and international corporations evaluated through the prism created a competitive advantage These organizations demonstrate their enormous potential for development. (original abstract)
Rocznik
Tom
76
Strony
56--65
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy
Bibliografia
  • [1] E. Chilimoniuk, Eksport usług biznesowych z Polski, "Zeszyty Naukowe UE w Poznaniu", Poznań2011, s. 43.
  • [2] E. Chilimoniuk-Przeździecka. Czynniki lokalizacji inwestycji offsheringowych w Polsce na przykładzie usług biznesowych. Wydawnictwo UE Katowice(2012). Stosunki Gospodarcze - Internacjonalizacja i Konkurencyjność międzynarodowa s. 109-122.
  • [3] B. Gawin i B. Marcinkowski 2014, "Czy adaptacyjne zarządzanie procesami biznesowymi to metoda pozwalająca na zdobycie przewagi konkurencyjnej?. E-mentor Szkoła Główna Handlowa Warszawa 5(57) s. 50- 55.
  • [4] Kauppila, R. Rajala, A. Jyrama (2011), Knowledge sharing through virtual teems across borders and boundaries, "Management Learning" 2011 Vol. 42 No. 4 s. 395-418.
  • [5] B.L. Kedia, D. Mukherjee, Understanding offshoring: A research framework based on disintegration, location and externalization advantages, "Journal of World Business" 2009, Vol. 44, s. 257.
  • [6] R. Malik. Przenoszenie usług biznesowych do polski: uwarunkowania, przebieg i skutki procesu, artykuł analityczny Wyd SGH 2012)
  • [7] Miroński J. 2014, Wyzwania zarządzania wiedzą w zespołach wirtualnych. E-mentor Szkoła Główna Handlowa Warszawa 5(57) s. 50-55.
  • [8] M. Szuster, Outsourcing i offshoring w sferze produkcji i usług, "Zeszyty Naukowe UE w Poznaniu" nr 156, Poznań 2010, s. 3- 5.
  • [9] G. Micek, J. Działek, J. Górecki, Centra usług w Krakowie i ich relacje z otoczeniem lokalnym, Wydawnictwo UJ, Kraków 2010, s. 67.
  • [10] Żorska, Korporacje transnarodowe. Przemiany, oddziaływania, wyzwania, PWE, Warszawa 2007, s. 68.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171399859

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.