Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Nowoczesne strategie marketingowe przedsiębiorstw koncentrują się na skutecznej komunikacji ze wszystkimi interesariuszami: klientami, potencjalnymi czy obecnymi inwestorami, dziennikarzami czy potencjalnymi pracownikami w celu budowania trwałych relacji rynkowych. Nowo powstały kontekst (interakcyjny czy sieciowy) narzuca zatem odmienne niż do tej pory metody zbierania danych, późniejszej ich analizy czy interpretacji. Celem artykułu jest analiza sieci relacji rynkowych z wykorzystaniem metody analizy sieci społecznych ( ang. Social Network Analysis) w celu wyłonienia nowych, ukrytych własności struktur rynkowych. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Numer
Strony
16--25
Opis fizyczny
Twórcy
- Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Bibliografia
- 1. Borgatti S.P., Everett M.G., Freeman L.C., Ucinet 6.0 Version 1.00, Analytic Technologies, Natick, MA 1999.
- 2. Hanneman R.A., M. Riddle, Introduction to Social Network Methods, University of California, Riverside, CA 2005.
- 3. Kowalska-Musiał M., Strukturalna metodologia pomiaru sieci społecznych - rys historyczny i współczesne obszary zastosowań, Zeszyt Naukowy (nr 28) - Socjologia, 2013, www.zeszytnaukowy.pl
- 4. Kowalska-Musiał M.,. Podejście sieciowe w analizie forów internetowych na rynku telefonii mobilnej, "Handel wewnętrzny", wrzesień - październik 2012.
- 5. Stanisz A., Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem Statistica pl - na przykładach z medycyny, t. 2: Modele liniowe i nieliniowe, Statsoft, Kraków 2007.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171400625