PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | z. 2 (36) | 283--289
Tytuł artykułu

Instrumenty wspomagające aktywną sprzedaż stosowane w spółce gospodarki żywnościowej - studium przypadku

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Instruments used to Support Active Sales in the Company of Food Economy - a Case Study
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zmieniające się otoczenie wymusza na przedsiębiorstwach wychodzenie naprzeciw potrzebom klientów. O zaistnieniu na rynku, przetrwaniu i rozwoju fi rmy decyduje nie tylko dobrze wykwalifikowany personel, ale przede wszystkim zadowolony klient. Dlatego tak ważne jest stosowanie odpowiednich instrumentów wspomagających aktywną sprzedaż produktów. Badania przeprowadzono metodą ankietową wśród 64 pracowników danej organizacji. Miały one na celu określenie i ocenę ich wiedzy w zakresie stosowanych w przedsiębiorstwie narzędzi komunikacji z rynkiem. Z przeprowadzonych badań wynika, że spółka ma dobrze rozwinięty system komunikacji z rynkiem. Środki reklamy stosowane w badanym przedsiębiorstwie to przede wszystkim Internet, czasopisma oraz reklama zewnętrzna. Gadżety reklamowe firmy, jak również nagrody dla stałych klientów to najbardziej lubiane przez grupę docelową narzędzia promocji konsumenckiej. (abstrakt oryginalny)
EN
Changing environment requires enterprises to meet the needs of customers. Being on the market, survival and development of the company are determined not only by well qualified staff but above all a happy customer. Therefore, it is important to use appropriate instruments to support active sales of the company. The study was conducted among 64 employees working in the organization studied. The study aimed to assess the knowledge and expertise of the staff in terms of the tools used in the enterprise for communication with the market. The study shows that the company has a well-developed system of communication with the market. Advertising agents that are used in the audited company are primarily the Internet, magazines, and outdoor advertising. Company's gadgets are as well as awards for regular customers are the most popular among the target group consumer promotion tools. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
283--289
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu
Bibliografia
  • Janeczek, U. (2013). Strategie komunikacji marketingowej przedsiębiorstw działających na rynkach zagranicznych. Stud. Ekon. Zesz. Nauk. Wydz. Uniw. Ekon. Katow., 22-41.
  • Kramer, J. (2013). System informacji i komunikacji marketingowej wobec wyzwań gospodarki opartej na wiedzy i mądrości. Stud. Ekon. Zesz. Nauk. Wydz. Uniw. Ekon. Katow., 9-21.
  • Nowicki, P., Sikora, T. (2010). Czynniki kształtujące satysfakcję klienta oraz korzyści z pomiaru satysfakcji klienta w procesie doskonalenia jakości. W: T. Sikora (red.). Zarządzanie jakością - doskonalenie organizacji (t. 1, s. 202-213). Kraków: Wyd. Nauk. PTTŻ.
  • Rojek, D. (2011). Marketing i logistyka - razem skuteczni. Zesz. Nauk. Uniw. Przyr. Hum. Siedl. Ser. Adm. Zarz., 90, 111-117.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171401389

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.