PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 9 | 36--39
Tytuł artykułu

Szukając ideału : jak przyciągnąć pracowników do centrów usług?

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przez długi czas w branży rekrutacyjnej panowało przeświadczenie, że rynek należy do pracodawcy. Wychodzono z założenia, że to kandydat powinien udowodnić potencjalnemu szefowi, ile zyska, zatrudniając go w swojej firmie. W wielu branżach zapewne nadal można spotkać tego typu mechanizmy. Jednak według najnowszych trendów sytuacja ulega całkowitemu odwróceniu, zwłaszcza w sektorze usług biznesowych. To kandydat decyduje, którą firmę wybierze. Jaki zatem powinien być idealny pracodawca w tej branży? (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
36--39
Opis fizyczny
Twórcy
  • Advisory Group TEST Human Resources
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171401543

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.