PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | nr 9 (CD) | 344--353
Tytuł artykułu

Nowe strategie konkurencji przedsiębiorstwa versus tradycyjne strategie konkurencji

Warianty tytułu
New Strategies of Business Competition Versus Traditional Strategies of Business Competition
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule został przeprowadzony przegląd wybranych tradycyjnych i nowych strategii konkurencji przedsiębiorstwa. Zaprezentowano także zestawienie porównawcze tradycyjnych i nowych strategii konkurencji przedsiębiorstwa. (abstrakt oryginalny)
EN
The article analyses selected traditional and new competitive strategies of businesses. It presents a comparison of both the traditional and the new competitive strategies of businesses. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
344--353
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Białasiewicz, M. (red.) (2009). Uwarunkowania i sposoby wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw. Szczecin: Wyd. Economicus.
  • D'Aveni, R.A. (1995). Hypercompetitive Rivalries. New York: The Free Press.
  • Drucker, P.F. (1992). Innowacja i przedsiębiorczość. Warszawa: PWE.
  • Fryzeł, B. (2004). Kultura a konkurencyjność przedsiębiorstwa. Toruń: Tonik.
  • Gluck, W.F. i Jauch, L.R. (1984). Business Policy and Strategic Management, ed. 4. New York: McGraw-Hill.
  • Janasz, K., Janasz, W., Kozioł K. i Szopik-Depczyńska, K. (2010). Zarządzanie strategiczne. Koncepcje. Metody. Strategie. Warszawa: Difin.
  • Krupski, R. (red.) (1999). Zarządzanie strategiczne. Koncepcje i metody. Wrocław: AE we Wrocławiu.
  • Moszkowicz, M. (red.) (2005). Zarządzanie strategiczne. Systemowa koncepcja biznesu. Warszawa: PWE.
  • Ohmae, K. (1982). The Mind of the Strategist. New York: McGraw-Hill.
  • Pierścionek, Z. (2007). Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa. Warszawa: PWN.
  • Pierścionek, Z. (1998). Strategie rozwoju firmy. Warszawa: PWN.
  • Porter, M.E. (2006 a). Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników. Gliwice: Wyd. Helion.
  • Porter, M.E. (2006 b). Strategia konkurencji. Metody analizy, sektorów i konkurentów. Warszawa: MT Biznes.
  • Porter, M.E. (1990). Competitive Advantage of Nations. New York: The Free Press.
  • Porter, M.E. (1985). Competitive Advantage. New York: The Free Press.
  • Porter, M.E. (1980). Competitive Strategy. New York: The Free Press.
  • Reitsperger, W., Daniel, S., Tallman, S. and Chismar, W. (1993). Product Quality and Cost Leadership: Compatible Strategies? Management International Review, Special Issue No. 1.
  • Romanowska, M. (1998). Strategie rozwoju i konkurencji. Warszawa: CIM.
  • Romanowska, M. (1995). Zarządzanie strategiczne firmą. Warszawa: CIM.
  • Sławińska, M. (red.) (2005). Strategie konkurencji w handlu detalicznym w warunkach globalizacji rynku. Poznań: Wyd. AE w Poznaniu.
  • Szymański, W. (1995). Przedsiębiorstwo, rynek, konkurencja. Warszawa: SGH.
  • Tkaczyk, T. (red.) (2000). Przedsiębiorczość a strategie konkurencji. Warszawa: SGH.
  • Tkaczyk, T.P. (1997). Ryzyko gospodarowania a strategie konkurencji. Warszawa: Oficyna Wydawnicza SGH.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171402583

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.