PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | nr 3 (62) | 180--183
Tytuł artykułu

Media Business Culture/Media Biznes Kultura t. 1. Studies on the language and functions of the media/ Badania nad językiem i funkcją mediów red. Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska Kinvara Co. Galway: TrueSign; Novae Res, Gdynia 2015, 487 p., ISBN 978-0-9927953-0-6 (IRL); ISBN 978-83-7942-494-8 (POL)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Media, biznes i kultura to obszary, które z jednej strony są naturalnie ze sobą powiązane, z drugiej - ta współpraca często budzi kontrowersje. Media powszechnie obecne w życiu człowieka stanowią źródło informacji, rozrywki, a także poszerzają wiedzę o otaczającym nas świecie. (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
180--183
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Warszawski
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171403373

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.