PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | nr 6, CD 1 | 132--136
Tytuł artykułu

Analiza dystrybucji w wybranym przedsiębiorstwie produkcyjnym

Warianty tytułu
Analysis of Distribution in Selected Manufacturing Company
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Właściwe zaprojektowanie kanału dystrybucji jest dla przedsiębiorstwa produkcyjnego jedną z kluczowych determinant odniesienia sukcesu na rynku. Przedsiębiorstwa z wielu powodów decydują się na korzystanie z usług pośredników, jakimi są hurtownie, sklepy detaliczne, dyskonty czy super i hipermarkety w procesie sprzedaży. W artykule poddano analizie zarówno kanały dystrybucji jak i zasady nawiązywania współpracy z pośrednikami oraz wykazano płynące z tej współpracy korzyści.(abstrakt oryginalny)
EN
Proper design of the distribution channel is a manufacturing enterprise one of the key determinants of success in the market. Enterprises for many reasons choose to use the services of intermediaries, which are wholesalers, retailers, discount stores or super-and hypermarkets in the sales process. The article analyzed both distribution channels and the principles of establishing cooperation with intermediaries and demonstrated the benefits of this cooperation.(original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
132--136
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Częstochowska
  • Politechnika Częstochowska
Bibliografia
  • Baruk A., Hys K., Dzidkowski A., Marketing dla inżynierów, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012
  • Blaik P., Logistyka a marketing w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem, "Handel Wewnętrzny" 1994, nr 2
  • Christopher M., Strategia zarządzania dystrybucją, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1999
  • Daroń M., Górska M., Poziom zadowolenia klienta w łańcuchu dostaw przemysłu makaronowego. Logistyka nr 6/2012
  • Frankowska M., Jedliński M., Efektywność systemu dystrybucji, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011
  • Kotler P., Keller K. L., Marketing, Dom Wydawniczy REBIS, Poznań 2012
  • Korczak J., Inżynieria Procesów Logistycznych, Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, Bydgoszcz 2013
  • Abt S., Logistyka w teorii i praktyce, Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań 2001
  • Pilarczyk B., Mruk H., Kompendium wiedzy o marketingu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013
  • Kompendium wiedzy o logistyce, Praca zbiorowa pod redakcją Elżbiety Gołembskiej, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Poznań 1999, 2001, 2002
  • Szymczak M., Logistyka W strategiach marketingowych przedsiębiorstw, w: Kompleksowe Zarządzanie Logistyczne - Total Logistic Managment, Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2000
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171404475

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.