PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | nr 4 (63) | 141--142
Tytuł artykułu

Reza Jamali Online Arab Spring: Social media and fundamental change Chandos Publishing 2015, 200 s., ISBN 978-1843347576

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Opublikowana w 2015 roku książka Rezy Jamaliego to efekt wieloletnich badań nad tym, jak media społecznościowe zmieniły mentalność mieszkańców krajów arabskich, w których doszło do rewolucji. Irański badacz w swojej pracy przedstawił 13 różnych sytuacji, które obrazują, jak głęboko rewolucja technologiczna zmieniła społeczeństwa Bliskiego Wschodu.(fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
141--142
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Warszawski, doktorant
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171405143

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.