PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 2 | 87--98
Tytuł artykułu

Rynek marketingowych badań internetowych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem opracowania jest ukazanie marketingu internetowego jako nowoczesnego sposobu osiągania celów marketingowych oraz ukazanie możliwości firm działających na rynku badań marketingowych. Przedstawiono wybrane narzędzia marketingu internetowego, które wspomagają osiąganie tych celów. Wskazano metody, dzięki którym możliwe jest dokonanie oceny skuteczności i efektywności wykorzystania tych właśnie narzędzi. W ostatniej części dokonano porównania oferty trzech firm działających na rynku badań internetowych. Analiza ma na celu ukazanie możliwości, jakie daje rynek firmom chcącym zatrudnić firmę zewnętrzną w celu zbadania efektywności swojej kampanii reklamowej, strony internetowej i innych narzędzi marketingowych. (abstrakt oryginalny)
EN
The aim of the article is to present internet marketing as a modern way of achieving marketing goals and to show capabilities of companies operating on marketing research market. It demonstrates selected internet marketing tools supporting achieving that goals and methods enabling evaluating efficiency of that tools. The last section contains comparison of three companies operating on internet research market in regard to what they offer. The purpose of this analysis is to show capabilities available to companies that intend to engage an outside company to audit efficiency of advertising campaign, website and other marketing tools. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
87--98
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu
  • Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu
Bibliografia
  • J. Adamczyk, M. Gębarowski, M. Kandefer, Internet na usługach marketingu, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2004.
  • A. Banacewicz-Miazga, M. Nowakowski, Nowoczesne formy reklamy sieciowej (cz. II), "Marketing w praktyce" 2004, nr 5.
  • A. Dyba, Pomiar skuteczności działań w Internecie, "Marketing w praktyce" 2003, nr 3.
  • Elektroniczna Gospodarka w Polsce. Raport 2002, praca zbiorowa pod red. Grzegorza Szyszki, Biblioteka Logistyczna, Poznań 2003.
  • E. Frąckiewicz, Marketing internetowy, PWN, Warszawa 2006.
  • http://panel.pbi.org.pl/statspl.php Data: 09.05.2007 r.
  • http://www.tns-global.pl/brandedsolutions Data: 08.05.2007 r.
  • Z. Kędzior, K. Karcz, Badania marketingowe w praktyce, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001.
  • T. Maciejowski, Narzędzia skutecznej promocji w Internecie, Oficyna Ekonomiczna, Karków 2003.
  • P. Majewski, Branding i pozycjonowanie, "Czas na E-bisnes" [online], http://www.cneb.pl/a/branding_pozycjonowanie.html. Data: 16.11,2006 r.
  • A. Nowacka, Podstawy marketingu, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2004.
  • Raport Strategiczny IAB Polska. Internet 2005 Polska, Europa, Świat, www.iab.com.pl
  • T. Szetyński, Badania marketingowe prowadzone za pomocą sieci, Dziennik internautów, http://di.com.pl/artykuly/tresc.php?lp=34. Data: 13.05.2006 r.
  • J. Wielki, Elektroniczny marketing poprzez Internet, PWN, Warszawa - Wrocław 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171406621

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.