PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | 49 | nr 3 | 29--38
Tytuł artykułu

The Influence of New Media on the Customer's Behavior on the Market

Warianty tytułu
Wpływ nowych mediów na zachowanie klientów na rynku
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
The aim of the research, the results of which are presented in this paper, was to determine factors responsible for the effective employment of new media in the process of making purchasing decisions. The article consists of two parts. The first one presents a review of the literature on the subject, the scope of which comprises the issues concerning the employment of new technologies - new media - in building relationships with customers in individual marketing (B2C). The second part contains the results of the research demonstrating the impact of advertisements appearing through new media on purchasing decisions of customers of B2C market. (original abstract)
Celem badań, których wyniki przedstawione zostały w pracy było określenie jaki wpływ ma rodzaj wykorzystanych nowych mediów na proces podejmowania decyzji zakupowych konsumentów na Śląsku. Artykuł składa się z dwóch części, w pierwszej przybliżono zagadnienia dotyczące wykorzystania nowych mediów w budowaniu relacji z klientami na rynku klienta indywidualnego (B2C). Druga część zawiera wyniki badań dotyczących wpływu reklamy pojawiającej się za pośrednictwem nowych mediów na decyzje zakupowe klientów rynku B2C. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Tom
49
Numer
Strony
29--38
Opis fizyczny
Twórcy
  • University of Economics in Katowice
Bibliografia
  • 1. Demski T., Lojalność, satysfakcja ich znaczenie i pomiar. StatSoft Polska, 2003, http://www.sixsigma. pl/czytelnia/marketing/znacz.pdf
  • 2. Górniak J., Wprowadzenie do analizy danych w marketingu - część II. Analiza rynku przy użyciu technik wielowymiarowych. Materiały Kursowe. SPSS Polska, Kraków, 2002.
  • 3. Młynarski G., Kontrowersja w reklamie a nowe media, 2010, http://www.grzegorzmlynarski.pl/ kontrowersja-w-reklamie-a-nowe-media/
  • 4. Nunnally J.C, Bernstein I.H., Berge J.M.F., Psychometric theory. McGraw-Hill, New York, 1967.
  • 5. Kucharski K., Nowe media na nowe czasy, http://biznestrend.pl/artykuly/226/Nowe-media-na-noweczasy, 2011.
  • 6. Witkowska M., Cholawo-Sosnowska K., Społeczeństwo informacyjne. Istota, rozwój, wyzwania, WSiP, Warszawa, 2006.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171406705

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.