PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | 20 (XX) | nr 22 (1) | 97--106
Tytuł artykułu

Internet Marketing Resulting from Increasing Consumer E-Commerce Spending from the View of Adoption Benefits and Barriers

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing internetowy wynikający z rosnących wydatków konsumentów na e-commerce z uwagą na korzyści i bariery adaptacji internetu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
In contemporary marketplace customers no longer engage in purchasing through traditional brick-and-mortar stores, but have the choice of electronic marketplace, which has been gaining popularity throughout the years. The benefits of online market engage more customers to start making their purchases online, and many often entirely substitute the traditional shopping channel with electronic shopping ones. Companies that want to be ahead of customer preferences need to observe closely the changes and often adhere their marketing strategies and approach to customers. Changes in business strategies can only be done after a thorough analysis of the benefits and barriers resulting from e-commerce adoption. The research shows that there are multiple benefits for customers resulting from an easy access to the Internet. However, there are also barriers that can influence consumer decision-making process and the actual buying activity. An analysis of these benefits and barriers can greatly impact the retailers and their market strategies. Taking into consideration all of these aspects, there are several actions companies can take to improve their online marketing strategies to keep their customers satisfied. These are related to online customer experience and combining the in-store experience with digitalism. Other key relevant recommendations are related to stronger focus on customization, improving user interface and integrating all channels more smoothly. (original abstract)
Współczesny rynek oferuje klientom nie tylko zakupy w tradycyjnych fizycznych sklepach, lecz także daje możliwość wyboru rynku elektronicznego, który zyskuje popularność na przestrzeni lat. Korzyści z rynku online zachęcają więcej klientów do podjęcia ich pierwszych zakupów w internecie, a często powodują zupełne zastąpienie tradycyjnych kanałów handlowych przez klientów, którzy dokonują wszystkich ich zakupów na rynku elektronicznym. Firmy, które chcą wyprzedzić preferencje klientów, powinny uważnie obserwować zmiany na rynku i zastosować nowe strategie marketingowe oraz zmienić obecne podejście do klientów. Takie zmiany w strategiach biznesowych mogą jednak być dokonane dopiero po wnikliwej analizie korzyści i barier wynikających z przyjęcia e-commerce przez konsumentów. Z badań wynika, że istnieje wiele korzyści dla klientów wynikające z łatwego dostępu do internetu. Jednak można również napotkać bariery, które mogą wpływać na proces decyzyjny konsumenta i rzeczywistej aktywności nabywczej. Analiza tych korzyści i barier może w dużym stopniu wpływać na sprzedawców detalicznych i ich strategie rynkowe. Biorąc pod uwagę wszystkie te aspekty, istnieje kilka działań, które firmy mogą podjąć w celu poprawy ich internetowych strategii marketingowych, aby ich klienci byli zadowoleni. Są one związane z dbaniem o doświadczenie klienta online oraz łączeniem doświadczeń konsumenckich w tradycyjnych sklepach z doświadczeniami na rynku elektronicznym. Inne kluczowe zalecenia są związane z większym naciskiem na dostosowanie i poprawę interfejsu użytkownika i płynnej integracji wszystkich kanałów konsumenckich. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Tom
Numer
Strony
97--106
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Koszalińska
Bibliografia
  • Bogaisky J., Retail In Crisis: There are The Changes Brick-And-Mortar Stores Must Make, "Forbes" 2014, www.forbes.com/sites/jeremybogaisky/2014/02/12/retail-in-crisis-these-arethe-changes-brick-and-mortar-stores-must-make/.
  • Okonkwo U., Luxury Online. Styles, Systems, Strategies, Palgrave Macmillan 2010.
  • Internetworldstats, 2013, www.internetworldstats.com/stats.htm.
  • Mulcahy S., Generation Net-Obsessed, "MediaPost" 2007 www.mediapost.com/ publications/article/64019/?print
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171406851

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.