PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 4 | 43--58
Tytuł artykułu

Pedagogical diagnosis in the theory of social pedagogy

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
In this article I will analyze the problems associated with the diagnosis of social pedagogy. It should be noted, however, that in the social pedagogy diagnostic methods used in other pedagogical sub-disciplines, because there is no strict distinction between pedagogical diagnostics as such and the diagnosis in social pedagogy(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
43--58
Opis fizyczny
Twórcy
  • ISM Slovakia, Presov
Bibliografia
  • J. Kozielecki, Zagadnienia psychologii myślenia, PWN, Warsaw 1966, p. 16
  • A. Czupryna, St. Poździoch, A. Ryś, W. C. Włodarczyk, Zdrowie publiczne, Uniwersyteckie Wydawnictwo Medyczne "Vesalius", Kraków 2000, Vol. I, p.13
  • H. Radlińska, Pedagogika społeczna, Warsaw 1961, p. 370
  • A. W. Nocuń, J. Szmagalski, Podstawowe umiejętności w pracy socjalnej i ich kształcenie. Porozumiewanie się, rozwiązywanie problemów i konfliktów, "Śląsk" Publishing, Katowice 1998
  • M. Ratajczak, Rozwiązywanie problemu wychowawczego, "Problemy Opiekuńczo- Wychowawcze" 2004, no 1, p. 35
  • J. McIntosh, M. Bloor, M. Robertson, Drug treatment and the achievement of paid employment, "Addiction Research and Theory", 2008, p. 37
  • P. Sztompka Sociology. Analysis of society, Znak Publishing House, Krakow 2002, pp. 437
  • M. Jędrzejko, P. Jabłoński, Narkotyki i środki zastępcze. Zjawisko, zagrożenia, profilaktyka, Wydawnictwo ASPRA-JR, Warszawa 2012
  • J. Corcoran, J. Walsh, Clinical Assessment and Diagnosis in Social Work Practice, Oxford University Press, Oxford 2006
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171407295

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.