PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | 14 | z. 2 Marketing we współczesnym przedsiębiorstwie | 149--174
Tytuł artykułu

Podział strategii marketingowych w kontekście teorii marketingu strategicznego i operacyjnego

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The distribution of marketing strategies in accordance with the objectives of strategic and operational marketing company
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Inspiracją do przygotowania niniejszego opracowania, było jedno z funkcjonujących w literaturze przedmiotu założeń, w którym stwierdzono, że "marketing jest nie tylko filozofią czy podejściem do robienia biznesu, ale jest również funkcją zarządzania" (por. Pomykalski 2003, s. 8). Dlatego też, tak istotnym celem kształcenia potencjalnych menedżerów zarządzania jest m.in. nabycie umiejętności posługiwania się odpowiednimi strategiami marketingowymi, skierowanymi na odpowiednie zasoby organizacji, w celu sprawnego i skutecznego osiągania założonych celów. (fragment tekstu)
EN
The paper presents the distribution of marketing strategies in accordance with the objectives of strategic and operational marketing company. In addition, the methodology for the selection of an appropriate strategy depending on the circumstances in which the goal is realized (original abstract)
Rocznik
Tom
14
Strony
149--174
Opis fizyczny
Twórcy
  • Społeczna Akademia Nauk
Bibliografia
  • Drucker P., (1973), Management: Task, Responsibilities, Practices, New York: Harper & Row, New York
  • Griffin R.W., (1996), Podstawy zarządzania organizacjami, PWN, Warszawa
  • Kotler Ph., (2005), Marketing, Dom Wydawniczy, REBIS, Poznań
  • Kotler Ph., S.J. Levy, (1969), Broadening the Concept of Marketing, "Journal of Marketing, vol. 38
  • Lambin J.J., (1993), Strategic Marketing, McGraw-Hill, London
  • Obłój K. (1998), Strategia organizacji. W poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej, PWE, Warszawa
  • Penc-Pietrzak I., (1998), Strategie biznesu i Marketingu, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków
  • Pomykalski A., (2003), Zarządzanie i planowanie marketingowe, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź
  • Szromnik A.,(2008), Marketing terytorialny, Oficyna Wolters Kluwer business, Kraków
  • Wrzosek W., (2004), Strategie marketingowe, PWE, Warszawa
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171411047

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.