Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie propozycji systemu pomiaru wyników procesów dedykowanego małym i średnim przedsiębiorstwom świadczącym usługi transportowo - spedycyjne. Polska branża usług transportowych to w większości średnie i małe firmy, które podejmując walkę z konkurencją dążą do tego, aby się rozwijać i poprawiać jakość świadczonych usług. Opracowany system pomiaru wyników procesu wspomaga działania związane z analizą ich jakości, skuteczności, efektywności oraz terminowości i jest punktem wyjścia do podejmowania decyzji związanych z ich doskonaleniem.
Opracowanie systemu zostało poprzedzone analizą literaturową, która zawiera uniwersalne propozycje mierników do oceny procesów w przedsiębiorstwach, przy czym nie dysponuje kompleksowym zestawem miar dedykowanym małym i średnim przedsiębiorstwom transportowo-spedycyjnym. Odpowiedzią na tę lukę jest opracowana przez autorów oryginalna propozycja takiego systemu pomiaru wyników procesów.(fragment tekstu)
Opracowanie systemu zostało poprzedzone analizą literaturową, która zawiera uniwersalne propozycje mierników do oceny procesów w przedsiębiorstwach, przy czym nie dysponuje kompleksowym zestawem miar dedykowanym małym i średnim przedsiębiorstwom transportowo-spedycyjnym. Odpowiedzią na tę lukę jest opracowana przez autorów oryginalna propozycja takiego systemu pomiaru wyników procesów.(fragment tekstu)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171416483