PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | 14 | z. 4 Przedsiębiorczy menedżer przedsiębiorczej organizacji. Problemy współczesnej praktyki zarządzania | 249--265
Tytuł artykułu

Niektóre strategie determinujące satysfakcję klienta

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Selected Strategies Determining the Customer's Satisfaction
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedsiębiorstwa powinny pamiętać, że najwyższy stopień zadowolenia bądź satysfakcji wywołują zakupy przekraczające oczekiwania, co jest główną podstawą wytwarzania lojalności nabywcy wobec ich produktów. Zapewnienie klientowi zadowolenia z kupna, konsumowania i użytkowania produktów powinna a nawet musi być stałym celem działalności marketingowej przedsiębiorstwa i jego personelu. Niniejszy artykuł jest poświęcony głównym składnikom - elementom wywołującym i wpływającym na satysfakcję klienta (fragment tekstu)(fragment tekstu)
EN
Article raises a very important issue, which certainly is customer satisfaction. Selected strategies are characterized determining customer satisfaction. Occurring in almost all economic sectors competition makes a huge impact on profit is the level of satisfaction or customer satisfaction. The article presents the correlation between quality and price of the product, as well as marketing communication tools have been characterized. The key issue is the choice of an appropriate strategy to ensure effective communication with customers. (original abstract)
Twórcy
  • Społeczna Akademia Nauk
Bibliografia
  • Al-Noorachi M. (2010), Znaczenie podziału państw świata na rynku ekonomiczne w marketingu międzynarodowym, "Przedsiębiorczość i zarządzanie", Tom XI, Zeszyt 4, Wyd. SWSPIZ, Łódź.
  • Altkorn J., Kramer T. (1998), Leksykon marketingu. PWE, Warszawa.
  • Blythe J. (2002), Komunikacja marketingowa, PWE, Warszawa.
  • Cziomer E., Zyblikiewicz L.W. (2004), Zarys współczesnych stosunków międzynarodowych, PWN Warszawa.
  • Gregor B. (2002), Internet-nowy wymiar działalności organizacji [w:] B. Gregor, M. Stawiszyński, e-Commerce, Oficyna wyd. Branta, Łódź- Bydgoszcz.
  • Horowitz J. (2006), Strategia obsługi klienta, PWE, Warszawa.
  • Janiszewska K., Korsak R. (2009), Wiedza o reklamie, PWN, Bielsko-Biała.
  • Kotler Ph. (1999), Kotler o marketingu - jak kreować i opanowywać rynki, Wyd. Profesjonalnej szkoły Biznesu, Kraków.
  • Kotler Ph. (2005), Marketing, Dom wyd. REBIS, Poznań.
  • Pietrzak J. (2001), Komunikacja personalna [w:] M. Rydel: Komunikacja marketingowa, Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr Sp. z o.o., Gdańsk.
  • Russell J.T., Lane W.R. (2000), Reklama według Ottona Leppera, Wydawnictwo FELBERG SJA, Warszawa.
  • Sztucki T. (1998), Encyklopedia marketingu, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa.
  • Żurawik B., Żurawek W. (1996), Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, PWE. Warszawa.
  • http//www.google.pl/w3-folie-juran
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171417333

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.