PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | t. 14, z. 12, cz. 2 Zarządzanie w XXI wieku. Menedżer innowacyjnej organizacji. Część II | 471--483
Tytuł artykułu

Innowacyjna strategia logistyki marketingowej kreowania wartości w łańcuchu dostaw na przykładzie centrów logistycznych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Innovative Strategy of The Marketing Logistics of Creating Of The Value in String Deliveries on The Ex Ample of Logistics Centers
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Poszukiwanie sposobów sprostania wymaganiom rynku i konkurencji, pozwalających na zdobycie przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwo, coraz częściej wiąże się z koncentracją na potrzebach i oczekiwaniach klientów. Współczesny klient to osoba, która ma coraz większą świadomość swoich szczególnych potrzeb i preferencji wobec produktu oraz obsługujących go podmiotów w całym procesie łańcucha dostaw - chodzi tu o takie wartości, jak: •• szybkość; •• niezawodność; •• elastyczność i ciągłość dostaw produktów spełniających jego oczekiwania. Stale wzrastające oczekiwania klienta powodują więc, że wszyscy uczestnicy łańcucha dostaw (przedsiębiorstwa różnej branży, w tym i centra logistyczne) muszą koncentrować swoją uwagę na opracowywaniu coraz bardziej właściwych i skutecznych strategii. Jedną z nich jest strategia logistyki marketingowej. Poziom skuteczności oraz oddziaływania logistyki i marketingu jako strategicznych instrumentów przedsiębiorstwa zależy od(fragment tekstu)
EN
In the research we made an attempt to discuss one of the most essential problems in the economic activity - the necessity of the integration of the logistics strategy with the strategy of the marketing in creating the value, in string deliveries. The problem is introduced in three aspects: • first two aspects refer to such problems as: the essence of the innovative strategy of the marketing logistics and values in string deliveries with particular reference to the time values in the aspect of the quick and elastic responsiveness on needs of the market; • the third aspect - based on research of logistic centers - shows in the practical dimension the possibility , the efficiency and the effectiveness of the usage of the mentioned strategy. For the deeper display of the problem, we used the analytic-synthetic investigative method(original abstract)
Twórcy
  • Społeczna Akademia Nauk
  • Społeczna Akademia Nauk
Bibliografia
  • Blaik P.(2010), Logistyka. Koncepcja zintegrowanego zarządzania, PWE, Warszawa.
  • Coyle J.J., Bardi E.J., Langley C.J. Jr. (2010), Zarządzanie logistyczne, PWE, Warszawa.
  • Hakanson W.P. (2008), Quick Response Programs Impacting Warehousing and Inventory.
  • Control, "Production and Inventory Mangement Review with APICS News", nr 8.
  • Harrison A., Hoek van R. (2010), Zarządzanie logistyką, PWE, Warszawa.
  • Koźmiński A.K., Piotrowski W. (2011), Zarządzanie. Teoria i praktyka, PWN, Warszawa.
  • Langley Jr. C.J., Quinn R.J. (2011), Quick Response and Its Benefits, prezentacja dla IBM Consumer Good Customer Executive Council.
  • Peters T.J., Waterman R.H. (1982), In Search of Excellence, Harper&Row, New York.
  • Wojciechowski T. (2011), Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem, Difin, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171424806

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.