Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Praca zbiorowa pod redakcją prof. Barbary Dobiegały-Korona jest obszernym kompendium wiedzy z zakresu współczesnego marketingu, zawierającym szeroki zakres informacji oraz analiz o charakterze teoretycznym i aplikacyjnym. Pozycja ta jest doskonałym uzupełnieniem wydanych wcześniej książek o zarządzaniu wartością klienta. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
- Dobiegała-Korona B. (red.) [2015], Budowa wartości klienta. Teoria i praktyka, Warszawa, Difin.
- Dobiegała-Korona B., Doligalski T. (red.) [2010], Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie, Warszawa, Poltext.
- Dobiegała-Korona B., Doligalski T. (red.) [2011], Zarządzanie wartością klienta w przedsiębiorstwach w Polsce, Warszawa, Oficyna Wydawnicza SGH.
- Dobiegała-Korona B., Masiukiewicz P. (red.) [2011], Customer as a value co-creator, Warszawa, Oficyna Wydawnicza SGH.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171424952