Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Prowadzenie szkoleń jest ciężką i odpowiedzialną pracą. Trener musi zdobyć zaufanie grupy i stworzyć klimat bezpieczeństwa by konsekwentnie realizować potrzeby szkoleniowe grupy, które nie zawsze są tożsame z wcześniejszymi ustaleniami. Efektywność szkolenia, przy założeniu właściwie sformułowanych celów szkoleniowych, zależy jednak od wielu dodatkowych czynników, ale nie jest to możliwe bez odpowiedniego procesu komunikacji. Żeby zrozumieć to zagadnienie lepiej przypomnijmy sobie czym jest komunikacja i jaką spełnia rolę.(fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Dyrektor JAK-Marketing Dialog
Bibliografia
- 1. Głodowski W., Komunikowanie interpersonalne, Warszawa 2001.
- 2. Gronbeck B.E. et al., Zasady komunikacji werbalne, Poznań 2001.
- 3. Hartley P., Komunikacja w grupie, Poznań 2000.
- 4. Instrumentarium zarządzania zasobami ludzkimi. Materiały do studiowania., praca zb. pod red. K. Makowskiego, Kraków 2002.
- 5. Królik G., Sztuka słuchania, "Personel i Zarządzanie" 20/2002.
- 6. Nęcki Z., Komunikacja międzyludzka, Kraków 1996.
- 7. Stankiewicz J., Komunikowanie się w organizacji, Wrocław 1999.
- 8. Personel i Zarządzanie, 5/2002.
- 9. Jak / gdzie szukać pracy w Internecie, poradnik, w: www.e-praca.w.pl.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171426255