PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 254 | 252--264
Tytuł artykułu

Telefon komórkowy w konsumpcji mediów cyfrowych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Cell Phone in Consumption of Digital Media
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł podejmuje problematykę wykorzystania telefonu komórkowego w konsumpcji mediów cyfrowych. Zdiagnozowano wpływ zmiennych społeczno- -demograficznych użytkowników oraz przeanalizowano wykorzystywaną funkcjonalność telefonu komórkowego. Zidentyfikowano media cyfrowe konsumowane za pomocą telefonu komórkowego. W tekście analizowany jest również potencjał wykorzystania telefonu komórkowego w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa. Płaszczyzną dla zaprezentowanych w artykule rozważań są wyniki zrealizowanych badań bezpośrednich.(abstrakt oryginalny)
EN
Article takes the problems connected with the use of a cell phones as a device used for digital media consumption. It was diagnosed impact of socio-demographic variables and analyses was made in functionality of cell phone among users. Digital media was identified which are consumed using a cell phone. The text explores also the potential use of cell phone in marketing communications of a company. Area for considerations presented in this article are direct research results.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
252--264
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Bibliografia
  • Connected Consumer Study, TNS/Google (2014), Case study - Galeries Lafayette, Google Analytics (10/02/2014-03/05/2014) [w:] Perspektywy rozwojowe mobile online w Polsce 2015, ICAN, Warszawa.
  • Gąsiewski M., Modrzewski P. (2015), W drodze do poznania potrzeb [w:] Perspektywy rozwojowe mobile online w Polsce 2015, ICAN, Warszawa.
  • Łopacińska K. (2014), Social media w zintegrowanej komunikacji marketingowej, "Marketing i Rynek", nr 12.
  • Ogonowski A., Isakow A. (2015), Komunikacja SMS w projektowaniu doświadczeń klienta, "Marketer+", luty-kwiecień.
  • Park Eun-A, Lee S. (2015), Multidimensionality: Redefining the Digital Divide in the Smartphone Era, "info", Vol. 17, Iss. 2.
  • Piekarz K. (2015), Trendy rozwojowe - potencjał i bariery [w:] Perspektywy rozwojowe mobile online w Polsce 2015, ICAN, Warszawa.
  • Shim J.P., Park S., Shim J.M. (2008), Mobile TV Phone: Current Usage, Issues, and Strategic Implications, "Industrial Management & Data Systems", Vol. 108, Iss. 9.
  • Sztand M. (2015), Trafiony, niezatopiony, czyli kolejny rok (r)ewolucji w marketingu i komunikacji, "Marketer+", luty-kwiecień.
  • The Mobile Phone Revolution (1987), "Industrial Management & Data Systems", Vol. 87, Iss. 1/2.
  • Wojciechowski M. (2014), Komunikacja targetowana, "Marketing w Praktyce", lipiec.
  • [www 1], https://www.uke.gov.pl/znaczny-wzrost-popularnosci-smartfonow-telefoniamobilna- najpopularniejsza-usluga-analiza-preferencji-konsumenckich-w-latach- 2011-2014-15118 (dostęp: 30.03.2015).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171430056

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.