PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | 17 | nr 2 | 49--56
Tytuł artykułu

Promocja obronności - istota, cele, zadania

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Promotion of Defence - the Essence, Goals and Tasks
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wielopłaszczyznowa dynamika zmian we współczesnym świecie zmusza do zwrócenia uwagi na problem bezpieczeństwa. Każda jednostka ma wpływ na jego kreację lub degradację. Wiedza jest nieodłącznym i niezbędnym czynnikiem pozwalającym tworzyć bezpieczeństwo zarówno lokalne, jak i globalne. Poprzez proces promocji bezpieczeństwa buduje się w społeczeństwie odpowiedzialność. Szczególną rolę mogą w tych kwestiach odgrywać organizacje paramilitarne i proobronne. (abstrakt oryginalny)
EN
The multilayer dynamics of changes in a contemporary world enforces the necessity to pay attention to the problem of security. Each individual has got an influence on its creation or degradation. Knowledge is an inseparable and indispensable factor allowing for the creation of security both local as well as global. By the process of the promotion of security, responsibility is built in the society. A special role can be played in these issues by paramilitary and prodefensive organisations. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Tom
17
Numer
Strony
49--56
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
  • Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
Bibliografia
  • Davis D., Marketing management, New York 1972.
  • Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie, red. Mazur J., Difin, Warszawa 2002.
  • Drosio S., Matyasik G., Koncepcja Krajowego Systemu Obrony Narodowej, serwis.
  • Garbarski L. et al, Marketing - punkt zwrotny nowoczesnej firmy, Warszawa 2000.
  • Gurba A., Knecht Z., Kopertowski M., Tarczewska M., Renesans organizacji paramilitarnych w Polsce, "Gospodarka Rynek Edukacja" 2015, vol. 16, nr 3.
  • http://www.obronanarodowa.pl/news/display/475 [dostęp: 25.10.2015].
  • Knecht Z., Racjonalne public relations, Warszawa 2006.
  • Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody, red. Szymoniuk B., PWE, Warszawa 2006.
  • Koncepcja promocji obronności, Materiał na posiedzenie kierownictwa Ministerstwa Obrony Narodowej, Warszawa 2002, www.obronanarodowa.pl
  • Kotler P., Marketing, REBIS, Poznań 2014.
  • Konstytucja RP oraz ustawa z dnia 7 kwietnia 1989 r.
  • Mruk H., Pilarczyk B., Sojkin B., Szulce H., Podstawy marketingu, PWE, Warszawa 2006.
  • Prawo o stowarzyszeniach Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2015 r., poz. 144 z późn. zm.)
  • P. Socha, Rola organizacji paramilitarnych w systemie obronnym kraju, www.sjs-Siedlce.pl/artykuły/inne/rolaorganizacji-paramilitarnych-w-systemie-obronnym-kraju [dostęp: 24.11.2015].
  • Ustawa z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171430108

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.