PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 4 | 16--18
Tytuł artykułu

Zielony odcień zakupów

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Konsument pragnie wiedzieć, co znajduje się w środku produktu, czy to co spożywa jest bezpieczne, zdrowe itp. Klienci uodpornieni są także na tzw. greenwashing, czyli "zazielenianie oferty", a więc sztuczne ulepszanie produktów celem sprawienia wrażenia, iż ten jest naturalny. Wymaga to przemodelowania ofert i zmiany podejścia wielu przedsiębiorstw, które winny wyjść naprzeciw gustom i wymaganiom klienta.(abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
16--18
Opis fizyczny
Twórcy
  • Health&Beauty
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171431106

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.