Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Marketing Automation - Improving Work Technology of the Marketing Department in a Company
Języki publikacji
Abstrakty
Jednym z zadań działu marketingu jest wspieranie sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych klientów. W wielu przypadkach ogranicza się ono do przekazywania do działu sprzedaży wszystkich pozyskanych kontaktów, bez względu na ich rzeczywistą gotowość do dokonania zakupu. Konsekwencją takiego postępowania jest niska efektywność pracy sprzedawców. Technologia umożliwiająca automatyzację działalności marketingowej (marketing automation) zmienia tę sytuację. W wyniku realizowania wielu zaplanowanych, zindywidualizowanych i zautomatyzowanych działań w internecie, do działu sprzedaży trafiają podmioty praktycznie zdecydowane na zakup.(abstrakt oryginalny)
One of the marketing departments tasks is to support sales by attracting new customers. In many cases it is limited to transfer to the sales department all acquired contacts, regardless of their actual willingness to purchase. The consequence of this approach is the low efficiency of retailers. Technology to Automate marketing activities changes this situation. As a result of the many planned, individualized and automated activities on the Internet, the sales department is achieved by clients practically decisive for the purchase.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
71--79
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Bibliografia
- Błażewicz G. (2012), Marketing Automation - Nowa Szkoła Marketingu, http://sprawny marketing.pl/wp-content/uploads/2012/09/Marketing-automation-PL.pdf (dostęp: 13.01.2015).
- Dziekoński M. (2014), Marketing 3.0 [w:] J. Królewski, P. Sala (red.), E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, PWN, Warszawa.
- Świeczak W. (2013), Proces marketing automation jako kierunek doskonalenia współczesnego marketingu przedsiębiorstwa, "Marketing instytucji naukowych i badawczych" "Kwartalnik Naukowy Instytutu Lotnictwa" 2013, nr 3/9.
- Witczak O. (2014), Inbound marketing a koncepcja marketingu relacji, "Studia Ekonomiczne", nr 182, UE Katowice.
- [www 1] http://marketing-automation.pl/33-szokujace-fakty-i-statystyki-zwiazane-z-marketing-automation/ (dostęp: 20.01.2015).
- [www 2] http://marketing.clickray.pl/wp-content/uploads/automatyzacja_marketingu_1.pdf (dostęp: 13.01.2015).
- [www 3] http://raabassociatesinc.com/2014/02/20/raab-report-b2b-marketing-automationto- reach-1-2-billion-in-2014/ (dostęp: 20.01.2015).
- [www 4] Przewodnik dla zainteresowanych zakupem systemu Marketing Automation, http://www.salesmanago.pl/ (dostęp: 20.01.2015).
- [www 5] http://www.marketing-automation.com.pl/dlaczego-firmy-wdrazaja-marketingautomation- i-jak-zbierac-referencje/ (dostęp: 23.01.2015).
- [www 6] http://evenea.pl/imprezy/biznes-i-przedsiebiorczosc/wroclaw/certyfikowanewarsztaty- marketing-automation-specialist-58126/91 (dostęp: 20.01.2015).
- [www 7] http://marketing-automation.pl/salesmanago-w-top12-na-swiatowym-rynkumarketing- automation/ (dostęp: 20.01.2015).
- [www 8] http://de.slideshare.net/hschulze/marketing-automation-trends-2014 (dostęp: 24.01.2015).
- [www 9] http://marketing-automation.pl/jakie-korzysci-dla-dzialu-sprzedazy-niesie-zasoba- wdrozenie-marketing-automation/ (dostęp: 20.01.2015).
- [www 10] http://marketing-automation.pl/wdrozenie-marketing-automation-oznacza-wzrostprzychodow- o-75-lub-wiecej/ (dostęp: 20.01.2015).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171431118