PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2010 | nr 1 (40) | 92--103
Tytuł artykułu

Niepopularna prasa popularna, czyli sytuacja ogólnokrajowej prasy bulwarowej we Francji

Warianty tytułu
Unpopular popular press - the situation of French national tabloids
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka analizuje rynek współczesnej francuskiej prasy popularnej. Tego typu prasa osiąga we Francji bardzo małe nakłady, a na rynku codziennej prasy ogólnokrajowej istnieją tylko dwa tytuły bulwarowe. Pod tym względem system francuskich środków przekazu wyróżnia się na tle mediów w innych krajach. Autorka analizuje zarówno aspekty historyczne, społeczne, jak i prawne dotyczące prasy bulwarowej we Francji, które mogą znacząco wpływać na taki stan rzeczy. (abstrakt oryginalny)
EN
The author analyses the modern French popular press market. This type of press in France has low circulation figures, on the daily national market present are only two tabloids. This situation on the press market differentiates France from other countries. The author analyses the historic, social and legal aspects of tabloid press in France which could largely influence the present situation. (original abstract)
Słowa kluczowe
PL
EN
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
92--103
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Warszawski
Bibliografia
  • Thibault M., Comprendre les medias, Paris 2005.
  • Gajlewicz K., System medialny Francji, [w:] Wybrane zagraniczne systemy medialne, red. nauk. J.W. Adamowski, Warszawa 2008.
  • Charon J.-M., La presse quotidienne, Paris 2005.
  • Golka B., System medialny Francji, Warszawa 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171432640

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.