PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2009 | nr 3 (38) | 181--188
Tytuł artykułu

Metoda analizy zawartości a badanie wizerunku medialnego.Tomasz Gackowski, Marcin łączyński Metody badania wizerunku w mediach

Warianty tytułu
Content analysis method and the media image research. Tomasz Gackowski, Marcin Łączyński The media image research methods
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Po 2000 r. ukazało się w Polsce co najmniej kilka książek i opracowań popularnonaukowych, których autorzy - wykorzystując w swoich badaniach metodę analizy zawartości mediów - wskazują na rozmaite walory i użyteczność tej metody, a także możliwości i warunki jej zastosowania do badania innych niż media dziedzin ludzkiej działalności. Nie sprawdziły się pesymistyczne prognozy z końca lat 80. XX w., że - po okresie swoistego zauroczenia i apogeum zainteresowania w latach 70. - zostanie ona zapomniana albo - w najlepszym razie - będzie wykorzystywana jedynie sporadycznie. Okazuje się, że nowe pokolenie badaczy, w tym również medioznawcy, na nowo odkrywają atuty samej metody, a biorąc pod uwagę jej uniwersalność, starają się też znaleźć dla niej nowe możliwości praktycznego zastosowania(fragment tekstu)
Słowa kluczowe
PL
Media   Recenzja  
EN
Media   Review  
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
181--188
Opis fizyczny
Twórcy
  • Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171433440

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.