Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Social Media in the Process of Communication in Food Sector Brands
Języki publikacji
Abstrakty
Środowisko hipermedialne zdecydowanie zmieniło w ostatnich latach formę i charakter prowadzonej komunikacji marketingowej. Epoka technologii stała się bowiem czynnikiem prowadzącym do ewolucji współczesnego marketingu i jego narzędzi. Dynamicznie rozwijające się media społecznościowe wydają się być atrakcyjną alternatywą w realizowanej strategii komunikacji. Od jej efektywności zależy bowiem pozycja rynkowa i siła przetargowa współczesnych przedsiębiorstw i marek. W zależności od branży i sektora gospodarki ich rola i zakres wykorzystania są zróżnicowane. (abstrakt oryginalny)
In recent years, hypermedia environment has significantly changed both form and character of marketing communication. The era of technology has clearly become a factor that contributes to the evolution of contemporary marketing and its tools. Using social media, which is developing rapidly, seems to be an attractive element of a company's communication strategy. Effectiveness of the communication has a significant impact on market position and bargaining power of contemporary enterprises and brands. The role and range of using social media are diversified dependent on a sector and type of business. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
53--64
Opis fizyczny
Twórcy
- Społeczna Akademia Nauk w Łodzi
Bibliografia
- BEHRER M. van der BERGH J., 2012: Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y? Wyd. Edgard, Warszawa.
- BONEK T., SMAGA M., 2012: Biznes w Internecie, Oficyna Wolters Kluwer Business, Warszawa.
- EVANS L."LI", 2011: Social media marketing, One Press, Gliwice.
- FALLS J., DECKERS E., 2013: Media społecznościowe bez ściemy, Helion, Gliwice.
- FISK P., 2009: Geniusz konsumenta, Oficyna Wolters Kluwer Business, Warszawa.
- KALL J., 2015: Branding na smartfonie, Oficyna Wolters Kluwer Business, Warszawa.
- KARDASZEWSKI J., 2004: Narodziny marketingu z ducha ekonomii, Wyd. Słowo/obraz Terytoria, Gdańsk.
- KUMAR V., 2010: Zarządzanie wartością klienta, PWN, Warszawa.
- LINDSTROM M., 2009: Brand sense - marka pięciu zmysłów, One Press, Gliwice.
- LUDKOWSKI Ł., 2012: Social media po polsku, [w:] K. Budek (red.), Raport Social media w biznesie, Internet Standard, Warszawa.
- MAŁACHOWSKI A. (red.), 2004: Marketing w Internecie, Wyd. Akademii Ekonomicznej im. O. Langego we Wrocławiu, Wrocław.
- MAZURKIEWICZ L., 2004: Proces tworzenia konkurencyjnej marki internetowej, Wyd. Wyższej Szkoły Ekonomicznej , Warszawa.
- MIOTK A., 2013: Skuteczne social media, Helion, Gliwice.
- MRUK H., 2008: Integreted communications as an element of marketing, [w:] B. Pilarczyk (red.), Marketing communications strategies, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań.
- NEWEL F., 2002: Lojalnośc.com, IFC Press, Kraków.
- POGORZELSKI J., 2010: (R)ewolucja marki, Helion, Gliwice.
- SADOWSKI M., 2013: Rewolucja social media, One Press, Gliwice.
- SKOWRONEK I., 2012: Marketing doświadczeń, Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy, Wyd. Poltext, Warszawa.
- SOBOLEWSKA S., 2009: Wpływ zmian stylu życia konsumentów na migrację kapitału, [w:] B. Dobiegała-Korona, Migracja klientów a wartość przedsiębiorstwa, PWN, Warszawa.
- STONE M., BOND A., BLAKE E., 2007: Marketing bezpośredni interaktywny, PWE, Warszawa.
- ŚWIERCZYŃSKA-KACZOR U., 2012: e-Maketing. Przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej, Difin, Warszawa.
- ZALTMAN G., 2008: Jak myślą klienci, Wyd. Rebis, Poznań
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171433526