PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 5 | 42--43
Tytuł artykułu

Gibka strategia na "fejsie"

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dbałość o przyszłość firmy, która dopiero się rozwija wymaga poszukiwań potencjalnych klientów poprzez promocję rozpoznawalnej marki i kształtowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Wykorzystując portale internetowe i Facebooka należy budować image firmy, dostarczając właściwych o niej i jej ofertach informacji. Fan page to także dobre miejsce do podzielenia się wiedzą; demografia zbudowanej społeczności odbiorców (np. pokolenie xy, millennium, mężczyźni, kobiety, grupa zawodowa) będą determinować styl i jakość prowadzenia profilu w mediach społecznościowych. Przykładowo portal Fun in Design jest tym, na którym można zaprojektować swoje obuwie. Firma ta wspiera sprzedaż dzięki umiejętności dotarcia do kobiet w wieku 25+ w ważniejszych miastach Polski. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
42--43
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Fun in Design
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171435042

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.