PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | 7 | z. 2 | 160--165
Tytuł artykułu

Jakość handlowa jabłek i gruszek oferowanych do sprzedaży przez producentów Lubelszczyzny

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Quality Mercantile Apples and Pears Offered for Sale by Fruit Producers of the Lublin Region
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W pracy przedstawiono jakość krajowych owoców oferowanych w sprzedaży przez producentów Lubelszczyzny w świetle standardów obowiązujących w UE oraz poziom świadomości producentów dotyczącej tychże standardów.(abstrakt oryginalny)
EN
The subject of the study is to assess the mercantile quality of Polish apples and pears and to check if they 're competitive in the European Union market. The problem is if the quality of our fruit fulfils satisfies the minimum requirements defined by common EU standards. The research is based on the survey carried out among the producers.(original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Tom
7
Numer
Strony
160--165
Opis fizyczny
Twórcy
  • Akademia Rolnicza w Lublinie
Bibliografia
  • Ciechomski W., Marzec-Wołczyńska T., Niewiadomski J. 2000: Strategiczne opcje dla polskiego sektora agrobiznesu w świetle analiz ekonomicznych. [W:] Rynek owoców i warzyw. SGGW, Warszawa.
  • Jabłońska L. Pawlak J. 2004: Wymagania jakościowe na rynku ogrodniczym. Mat. konf. AGF POLSKA 2004 "Wymagania jakościowe jako wektor dostosowywania polskiego rynku owoców i warzyw do warunków Unii Europejskiej".
  • Jabłońska L., Święcka J. 1998: Rola organizacji producenckich w świetle regulacji prawnych Unii Europejskiej dotyczących sektora świeżych owoców i warzyw. Centrum Doradztwa i Edukacji w Rolnictwie, Poznań.
  • Zmarlicki K. 2000: Ogrodnictwo polskie w obliczu standardów jakościowych (marketingowych) obowiązujących w kraj ach UE. Mat. Konf.: Szanse i zagrożenia dla krajowego ogrodnictwa po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej, AR Lublin.
  • Zmarlicki K. 2002: Standardy jakościowe na polskim rynku owoców w odniesieniu do wymogów Unii Europejskiej. Mat. Konf: Marketing i jakość owoców. ISiK, Skierniewice.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171435110

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.