PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 6 | 6--9
Tytuł artykułu

Marka czerpie z kultury

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Istnieją marki, które czerpią swoją siłę z kultury. Gdyby porównać otaczającą nas kulturę z oceanem, marki takie byłyby jak świetny surfer, który potrafi wykorzystać siłę wznoszących się i opadających fal dla własnych celów. Marki, które dobrze potrafią się wpisać w tę maksymę, są zwykle nośnikiem sukcesu. Ta pozornie nic nie znacząca symbolika jest w rzeczywistości siłą napędową. Oprócz marek kulturotwórczych, wyróżnić można i inne; utrwalające, obserwujące i negocjujące. Jednak i one pozostają w ścisłych relacjach z kulturą. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
6--9
Opis fizyczny
Twórcy
  • Semiotic Solutions Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171435494

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.