Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Marketers' Perception of the Internet as a Promotional Tool in the Polish Food Industry
Języki publikacji
Abstrakty
Zaprezentowano opinie marketerów polskich przedsiębiorstw przemysłu spożywczego dotyczące wykorzystania internetu w promocji przedsiębiorstw pod względem wybranych cech specyficznych dla tego medium.(abstrakt oryginalny)
Peculiar features of the Internet create potential to improve promotional activities of enterprises. Research conducted on 35 Polish food industry enterprises show that some marketers perceive a positive impact of the peculiar Internet features on the firm promotion. However, marketers that indicate positive influence of Internet features on the promotion are in the minority.(original abstract)
Rocznik
Tom
Numer
Strony
157--161
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Bibliografia
- Huang M. 2000: Information load: its relationship to on-line exploratory and shopping behavior. International journal of Information Management, s. 344-345.
- Kiani G. 1998: Marketing opportunities in the digital world. Internet Research. Electronic networking applications and policy, nr 8/2, s. 185.
- Macias W. 2003: A preliminary structural equation model of comprehension and persuasion of interactive advertising brand Web sites. Journal of Interactive Advertising, nr 2, s. 3.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171435718