PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2016 | nr 7 (CD) | 310--319
Tytuł artykułu

Instrumenty promocji w procesie zarządzania organizacją

Warianty tytułu
Promotion Instruments in the Process of Organization Management
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule podjęto temat dotyczący roli instrumentów promocji w procesie zarządzania organizacją, odnosząc się do uwarunkowań publicznej uczelni wyższej. Artykuł podzielono na dwie części. W pierwszej, przedstawiono krótką charakterystykę istoty zarządzania organizacją oraz form promocji organizacji. W drugiej części przedstawiono wyniki badania ankietowego, które zostało przeprowadzone wśród studentów Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. Główny cel artykuły koncentrował się wokół analizy i oceny instrumentów promocji stosowanych w procesie zarządzania publiczną uczelnią wyższą, w celu wskazania działań usprawniających ten proces. Artykuł kończą wnioski z przeprowadzonego badania, ze wskazaniem kierunków doskonalenia w podjętym temacie. (abstrakt oryginalny)
EN
In the article, the topic concerning role of promotion instruments in the process of organization management, relating to circumstances of public university, was discussed. The article was divided into two parts. In the first part, authors described meaning of organization management and instruments of promotion. In the second part, results of questionnaire conducted among students of University of Bielsko-Biala were presented. The main purpose of the article concentrated around analysis and assessment of promotion instruments used in the process of public university management, in order to suggest improvements of this process. The article was finished by conclusions from research and further actions in discussed topic. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
310--319
Opis fizyczny
Twórcy
  • Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
  • Politechnika Gdańska
Bibliografia
  • 1. Barcik, A., Dziwiński, P., Jakubiec, M. (2015). Management of enterprise in the 21st century. Conditions and perspectives of growth. Warszawa: Difin.
  • 2. Barcik, A., Jakubiec, M. (2014). Wybrane problemy zarządzania - ujęcie jakościowe, innowacyjne i konkurencyjne. Bielsko-Biała: Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej.
  • 3. Jakubiec, M. (2013). Instrumenty promocji przedsiębiorstwa w procesie komunikacji z klientami. Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej, seria Zarządzanie nr 11.
  • 4. Kolman, R. (2009). Kwalitologia, wiedza o różnych dziedzinach jakości, Warszawa: Placet.
  • 5. Wiktor, J.W. (2006): Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171436250

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.