PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | 42 | nr 4 | 115--135
Tytuł artykułu

Społeczna odpowiedzialność biznesu czy celowe działania marketingowe? - analiza przypadku przedsiębiorstwa Next plc

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Corporate Social Respon Sibility or Special Marketing Actions? - Case Study of Next Plc
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano analizę przypadku przedsiębiorstwa Next plc pod kątem stosowania praktyk z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Skoncentrowano się na trzech zasobach, jakimi są klienci, pracownicy oraz produkty. Koncepcja CSR stanowi w dzisiejszych czasach ważny element prosperowania przedsiębiorstw w otoczeniu, a mnogość zachowań analizowanego przypadku w tym aspekcie jest tego potwierdzeniem. (abstrakt oryginalny)
EN
The article presents a case study of company Next plc in the light of corporate social responsibility. Author focused on the three resources- customers, employees and products. Nowadays, the koncept of CSR is an important element of business. Multitude of behaviors in analyzed company confirmed it. (original abstract)
Rocznik
Tom
42
Numer
Strony
115--135
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Bibliografia
  • Grzanka I. (2010), Indywidualizacja relacji z klientami - ujęcie teoretyczno-praktyczne, [w:] M. Brzozowska-Woś (red.), Marketing. Ujęcie relacyjne, Politechnika Gdańska, Gdańsk.
  • Handy C., (1995), Trust and the virtual organization, "Harvard Business Review", nr 37(3).
  • Jasikowska K. (2011), Nowy, lepszy świat? Globalizacja po korekcie, [w:] R. Karaszewski, M. Karwacka, A. Paluszek (red.), Społeczna odpowiedzialność biznesu - perspektywy i kierunki rozwoju, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń.
  • Płonka M. (2013), Etyka w modzie czyli CSR w przemyśle odzieżowym, Em pe studio design sp. z o.o., Międzynarodowa Szkoła Kostiumografii i Projektowania Ubioru, Warszawa.
  • http://biznes.onet.pl/lpp-przenosi-swoje-marki-na-cypr-w-sieci-zawrzalo,18490,5596486,news-detal
  • http://cleanclothes.pl/a1197_druga_rocznica_katastrofy_tazreen_ofiary_otrzymaja_wrzeszcie_odszkodowania.html
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171436938

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.