PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | 43 | nr 2 | 125--139
Tytuł artykułu

Cele reklamowe. Weryfikacja założeń

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
For Advertising Purposes. Verification of the Assumptions
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Cele reklamowe są rozpatrywane w literaturze przedmiotu w bardzo różnorodny sposób. Na potrzeby artykułu dokonano przeglądu różnych podejść do tematu badawczego i zaproponowano autorskie podejście do celów reklamowych. Głównym celem badawczym jest opracowanie ram koncepcyjnych badania celów oddziaływania reklamy na konsumenta. (abstrakt oryginalny)
EN
Aims of advertising are considered in the literature in very different ways. In the article we want to review the different approaches to the subject of the research and propose copyright approach for advertising aims. The main objective of the research is to develop a conceptual framework for research purposes the impact of advertising on consumer. (original abstract)
Rocznik
Tom
43
Numer
Strony
125--139
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
  • Budzyński W. (1999), Reklama. Techniki skutecznej perswazji, Poltext, Warszawa.
  • Gajlewicz M. (2009), Techniki perswazyjne. Podstawy, Difin, Warszawa.
  • Kall J. (1994), Reklama, PWE, Warszawa.
  • Kall J. (2001), Silna marka. Istota i kreowanie, PWE, Warszawa.
  • Kozłowska A. (2011), Reklama. Techniki perswazyjne, OW SGH, Warszawa.
  • Łodziana-Grabowska J. (1996), Efektywność reklamy, PWE, Warszawa.
  • Mika S. (1987), Psychologia społeczna, PWN, Warszawa.
  • Nowacki R. (2005), Reklama (podręcznik), Difin, Warszawa.
  • Nowacki R., M. Strużycki (2002), Reklama w przedsiębiorstwie, Difin, Warszawa.
  • White R. (1997), Reklama, czyli co to jest i jak się ją robi, Business Press, Warszawa.
  • Woźniczka J. (2012), Efekty reklamy i ich pomiar, UE, Wrocław.
  • Woźniczka J. (2009), Efekty reklamy w systemie komunikacji marketingowej, UE, Wrocław.
  • Kozłowska A. (2012), Techniki perswazyjne oddziałujące na postawy konsumpcyjne, w: Strategie komunikacji reklamowej z konsumentem, red. A. Kozłowska, WSP, Warszawa.
  • Kozłowska A., A.M. Wiśniewska (2013), Model A.L. Dicka i K. Basu: nowe ramy koncepcyjne dla badania oddziaływania reklamy na lojalność konsumencką, w: Kształtowanie lojalności konsumenckiej, red. A.M. Wiśniewska, WSP. Warszawa.
  • Rossiter J.R., L. Percy (1997), Advertising Communication and Promotion Management, Mc-Graw-Hill, New York.
  • Vakratsas D.S., T. Ambler (1999), How Advertising Works: What Do We Really Know?, "Journal of Marketing", vol. 63, no. 1, January.
  • Vaughn R. (1980), How Advertising Works: A Planning Model, "Journal of Advertising Research", no. 20 (5).
  • Vaughn R. (1986), How Advertising Works: A Planning Model Revisited, "Journal of Advertising Research", no. 26.
  • Bogacka-Gawrysiak A. (2014), Strategia medialna w reklamie cz. 2, "Sztuka Zarządzania", nr 55 (grudzień), http://www.wszpou.edu.pl/magazyn/?strona=mag_repetyt62&nr=62&p=.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171437308

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.