PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 7 | 12--14
Tytuł artykułu

Dziś dogania przyszłość

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W internecie znajdziemy już prawie każdą grupę docelową a określenia takie jak Big Data, Internet of things, Quantified-self czy Wearable technologies traktować musimy jak abecadło naszych czasów. Marketerzy skupiać się muszą na narzędziach, formatach reklam, trendach, technologiach i rozwiązaniach. Najnowsze kierunki marketingu wskazują jednak zgodnie, że na końcu tego swoistego łańcucha jest zawsze główny odbiorca - człowiek, który jako ostatnie ogniwo weryfikuje rynkowe oferty i ich innowacyjność. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
12--14
Opis fizyczny
Twórcy
  • Socjomania.pl
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171438642

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.