PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 8 | 16--18
Tytuł artykułu

Co się kryje za wisienką?

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Sprawne przeprowadzenie procesu budowania marki wbrew pozorom nie jest rzeczą prostą. Jednym z postulowanych rozwiązań jest zastosowanie metodologii design thinking, czyli myślenia projektowego. Opiera się ona na swoistej multidyscyplinarności, łączeniu elementów designu, biznesu, inżynierii oraz nauk społecznych w identyfikowaniu i rozwiązywaniu problemów. Na nasz odbiór produktu mocno wpływa wyobrażenie o jego pochodzeniu. Najprościej to zobrazować przy pomocy wątku z posiadaniem np. unikatowego obrazu, którego pięknem się zachwycamy dopóki, dopóty nie okaże się on świetnie podrobionym falsyfikatem. Podobne czynniki także powinny być wzięte pod uwagę przy budowaniu marki. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
16--18
Opis fizyczny
Twórcy
  • Publicon
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171439488

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.