PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 8 | 22--24
Tytuł artykułu

Prozaicznie wyjątkowy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Insight w marketingu to nic innego jak tylko dogłębne zrozumienie konsumenta, odkrycie jego skrywanych marzeń, ale i drażniących go problemów. Jeżeli uda się do nich dotrzeć, pozostaje już tylko zaproponowanie produktu, który rozwiąże istotę problemu zawartego w insightcie. A mocny i odkrywczy insight może przyczynić się do powstania przełomowych kampanii, wyróżnienia się marki na rynku, a także do powstania nowych , innowacyjnych produktów. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
22--24
Opis fizyczny
Twórcy
  • Dział Strategii OS3
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171439512

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.