Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Po kilkumiesięcznej pracy globalnej grupy roboczej złożonej z przedstawicieli 25 firm z całego świata (między innymi PepsiCo, Nestle, L'OREAL, P&G, Unilever, Ebay, Google, Ali-baba.com, TESCO, Walmart, Carrefour, MetroGroup), stworzone zostały uproszczone zasady zarządzania numerami GTIN. Obowiązujące od 30 czerwca 2016 roku standardy znakowania jednostek handlowych mają znacznie ułatwić przydzielanie numerów na produkty oraz zarządzanie nimi w łańcuchu dostaw Zamiast 46 reguł, które obowiązywały do tej pory, stworzono 10 podstawowych wytycznych, które wymagają nadania nowego numeru GTIN.
Przesłankami do stworzenia owych wytycznych było przede wszystkim pogodzenie interesów wszystkich uczestników łańcucha dostaw Wyzwaniem jest zapewnienie takiego poziomu identyfikacji produktów, który z jednej strony zaspokoi potrzeby handlu wielokanałowego i klienta kupującego przez Internet, a z drugiej strony sprosta oczekiwaniom innych uczestników łańcucha dostaw. (fragment tekstu)
Przesłankami do stworzenia owych wytycznych było przede wszystkim pogodzenie interesów wszystkich uczestników łańcucha dostaw Wyzwaniem jest zapewnienie takiego poziomu identyfikacji produktów, który z jednej strony zaspokoi potrzeby handlu wielokanałowego i klienta kupującego przez Internet, a z drugiej strony sprosta oczekiwaniom innych uczestników łańcucha dostaw. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Fundacja GS1 Polska
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171439658