PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2016 | nr 5 | 128--136
Tytuł artykułu

Influence of the Context Marketing on the Effectiveness of the Content Marketing

Warianty tytułu
Wpływ Context Marketingu na skuteczność Content Marketingu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Celem artykułu jest wskazanie sposobów na wzrost skuteczności content marketingu przez wykorzystanie działań context marketingu zmierzających do podniesienia rangi danej treści w oczach potencjalnego klienta. W opracowaniu wskazano na znaczącą pozycję strategii content marketingu w działaniach marketingowych, a także przedstawiono cele, które dzięki niej mogą być realizowane. Ponadto przedstawiono rolę człowieka, jaką pełni w marketingu treści, wskazując na obserwowane trendy zakupowe nazywane efektem ROPO i efektem ROTOPO. Następnie zaprezentowano kluczowe założenia context marketingu oraz wskazano na możliwości wykorzystanie jego narzędzi do realizacji strategii content marketingu w sposób skuteczniejszy. Realizacja celu opracowania została dokonana przez przeprowadzenie badań wtórnych literatury oraz dostępnych raportów. (abstrakt oryginalny)
EN
This article aims to identify the ways to increase the effectiveness of content marketing through the use of context marketing tools aimed to make the content more desirable in the eyes of a potential customer. The study emphasises the significant position of the content marketing strategy in marketing activities and also shows the objectives that can be implemented with the help of this strategy. In addition, it presents the importance of customers in the content marketing, describing the observed purchasing trends called the ROPO and ROTOPO effect. The author presents the key assumptions of context marketing and indicates the possibility of the use of its tools to implement the content marketing strategy more effectively. The aim of the article was fulfilled by conducting a secondary research of the available literature and reports. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
128--136
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Chalmers S. (2013), Content Marketing v's Context Marketing, The Inbound Marketing Blog Company, http://www.theinboundmarketingcompany.com.au/inbound-marketing-australia-blog/bid/118317/Content-Marketing-v-s-Context-Marketing [access: 03.12.2015].
  • Content Marketing Expert (2014), Podręcznik content marketingu - Proste sposoby na zmianę twojego podejścia do marketingu, Warszawa.
  • Content Marketing Insitute (2016), What Is Content Marketing?, http://contentmarketinginstitute.com [access: 05.03.
  • Halvorson K., Rach M. (2012), Content Strategy for the Web, New Riders, USA.
  • Lieb R. (2011), Content Marketing, QUE Publishing, Indianapolis.
  • Lockwood M. (2013), The New Online Rule Book: Seven Elements of Context Marketing, HubSpot, Cambridge.
  • Nangeroni S. (2013), More context on Context Marketing, Mktr2Mktr, http://mktr2mktr.com/getting-context-context-marketing/ [access: 02.12.2015].
  • Olejniczuk A. (2012), Reklama. Psychologiczne aspekty wpływu marketingowych sztuczek, "Prace Instytutu Lotnictwa", nr 1(222).
  • PageFair and Adobe (2015), 2015 Ad Blocking Report. The cost of ad blocking, http://downloads.pagefair.com/reports/2015_report-the_cost_of_ad_blocking.pdf [access: 03.12.2015].
  • Peterson A. (2015), How to Target the Right Prospects at the Right Time - See more, Whittington Consulting, http://www.rickwhittington.com/blog/target-the-right-prospects-at-the-right-time/
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171449188

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.