PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2016 | nr 3 (66) | 141--145
Tytuł artykułu

Sprawozdanie z XII Międzynarodowej Konferencji "World media economics and management conference", Nowy Jork, 2-6 maja 2016

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Światowa konferencja ekonomiki mediów i zarządzania mediami to odbywające się w dwuletnim cyklu spotkania badaczy, praktyków i studentów zainteresowanych ekonomicznym aspektami działalności mediów. Pierwsza konferencja odbyła się w 1994 roku na promie Cinderella pływającym między Sztokholmem a Helsinkami. Wzięło w niej udział około 40 osób z kilku krajów świata, wygłoszono kilkanaście referatów. Tegoroczna, dwunasta konferencja zorganizowana w Nowym Jorku spotkała się ze znacząco większym zainteresowaniem, co niewątpliwie świadczy o rozwoju tej dziedziny nauk o mediach. W Gabelli School of Business, będącej częścią Fordham Univeristy (The Jesuit Univeristy of New York), spotkało się ponad 200 badaczy z kilkudziesięciu krajów i ponad 100 przedstawicieli biznesu mediowego. Wygłoszono i zaprezentowano ponad 120 referatów i komunikatów z badań, odbyły się 3 sesje plenarne oraz 8 paneli branżowych. (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
141--145
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171449427

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.