PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2016 | nr 3 (66) | 153--155
Tytuł artykułu

Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji "Higher communication education: Serving or innovating the profession?", Pampeluna, 19-20 maja 2016

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Konferencję otworzyła dziekan Wydziału Komunikacji, prof. Mónica Herrero Subías, zaś rolę gospodarza pełnił prof. Carlos Barrera z Uniwersytetu Nawarra (wiceprzewodniczący Temporary Working Group ECREA) oraz dr Michael Harnischmacher z Uniwersytetu Passau (przewodniczący Temporary Working Group ECREA). Wydarzenie zgromadziło ok. 30 badaczy z różnych europejskich ośrodków naukowych o różnych doświadczeniach dydaktycznych. Pierwsza część dwudniowej konferencji została poświęcona modelom nowej edukacji. Zastanawiano się, w jakim kierunku zmierza nauczanie dziennikarstwa w szkolnictwie wyższym - czego w nim brakuje, a co jest dobre i co warto rozwijać dalej. W tej sesji zwrócono uwagę m.in. na potrzebę nowego zdefiniowania i określenia zawodu dziennikarza w kontekście nowego środowiska multimedialnego. Ponieważ to środowisko medialne narzuca konieczność posiadania przez dziennikarzy nowych kompetencji, warto - jak zaznaczono - szczególnie brać je pod uwagę w programach nauczania na dziennikarstwie (Pilar Sánchez-García, Marta Redondo, Eva Campos, Uniwersytet w Valladolid, Hiszpania). (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
153--155
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171449745

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.