PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2016 | nr 3 (66) | 156--158
Tytuł artykułu

Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji CEECOM 2016 "Media and communication studies: Bridging disciplines, bridging countries", Tartu, 16-18 czerwca 2016

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dziewiąta edycja międzynarodowej konferencji CEECOM (International Central and East European Communication and Media Conference), zorganizowana przez CEECOM Consortium, ECREA CEE Network (European Communication Research and Education Association) we współpracy z Uniwersytetem w Tartu, odbyła się w dniach 16-18 czerwca 2016 r. Współczesny rozwój cywilizacyjny wpływa na sposób uprawiania nauki oraz edukacji, dodatkowo ogromne znaczenie mają odmienne kulturowo i politycznie państwa, które wykształcają cechy typowe dla swoich społeczeństw.Dlatego tegoroczna edycja konferencji odbyła się pod hasłem "Media and communication studies: Bridging disciplines, bridging countries". Jej celem była wzajemna wymiana idei i doświadczeń, pod kątem inter- i transdyscyplinarnym, o czym może świadczyć szeroki zakres tematyczny wygłoszonych referatów. Głównym celem konferencji była odpowiedź na pytanie: W jakim stopniu kultury medialne i komunikacyjne w krajach CEECOM są porównywalne? Podczas dwudniowej konferencji odbyło się 6 wystąpień indywidualnych - keynote speeches, 3 panele dyskusyjne oraz 14 sesji o różnej tematyce badawczej, w tym jedna o nazwie "Fair of ideas", w trakcie której można było zgłosić referat o dowolnej tematyce, bez konieczności wcześniejszego wysłania abstraktu. (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
156--158
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Warszawski
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171449757

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.