PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | 79 | 178--184
Tytuł artykułu

Czynniki determinujące zróżnicowanie pracochłonności obsług technicznych pojazdów transportu drogowego na podstawie średniego przedsiębiorstwa

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Factors Determining Differences Workload Guide Technical Vehicles Road Transport Under the Medium Enterprises
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Średnie przedsiębiorstwa wykonujące usługi transportowe zlecone lub we własnym zakresie, w celu sprawnego funkcjonowania procesów zobowiązane są do prowadzenia obsług technicznych w pojazdach oraz skrupulatnego przestrzegania czasów tych czynności. Praca prowadzona była przez okres jednego roku i zawiera dane dotyczące wszystkich obsług jakie wykonywane były w pojazdach ciężarowych wykorzystywanych w przedsiębiorstwie. Procesy obsługowe wykonywane były zgodnie z założoną przez przedsiębiorstwo strategią, co klasyfikuje wykorzystanie tabory na poziomie 88%. Całkowity czas wykorzystania pojazdów wynosi około 104000 minut w ciągu roku, co odpowiada przepisom dotyczącym czasu pracy kierowcy. (abstrakt oryginalny)
EN
Medium-sized enterprises carrying out transport services commissioned or for your own business, for the smooth functioning of the process leading technical service vehicles and measure the time of service. Research was carried out for a year and apply to all data Supported carried in trucks. Service carried out in accordance with the established by the company 's strategy, which is employing a camps at the level of 88 %. The total time use of vehicles is about 104,000 minutes in a year and this corresponds to the rules on drivers' hours. (original abstract)
Rocznik
Tom
79
Strony
178--184
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy
  • Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy
Bibliografia
  • [1] Kwiecień A., Strategia eksploatacji środków Trwałych, Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Szczecin, 2011.
  • [2] Żółtowski B., Doskonalenie systemów eksploatacji maszyn, Wydział Inżynierii Mechanicznej UTP, Bydgoszcz, 2012.
  • [3] Ghiani G., Guerierro G., Laporte G., Musmanno R., Real-time vehicle routing: Solution concepts, algorithms and parallel computing strategies, European Journal of Operational Research, Volume 151, Issue 1, 16 November 2003, Pages 1-11.
  • [4] Chaciński J., Jędrzejewski Z., Gospodarstwo samochodowe. Organizacja, eksploatacja, zaplecze techniczne, WKiT, Warszawa, 1979.
  • [5] Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 17 lipca 2015 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2015 r. poz. 1422).
  • [6] Topolska K., Topolski M., Warunki eksploatacji pojazdów samochodowych- analiza czynności wykonywanych podczas przeglądów samochodowych, Logistyka i Transport.
  • [7] Frątczak K., Analiza przeglądów samochodowych i sposoby ich usprawnienia, PW r. Wrocław 2001.
  • [8] Topolska K., Analiza pracy stacji obsługi pojazdów i usprawnienie przeglądów samochodowych w aspekcie bezpieczeństwa ruchu drogowego, Logistyka i Transport.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171449877

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.