PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2016 | nr 3 (66) | 167--172
Tytuł artykułu

Marek Gędek Rynek medialny w Polsce Zarys ewolucji ostatnich czterdziestu lat

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zawsze gdy sięgam po nową książkę, staram się najpierw możliwie uważnie przeczytać przynajmniej wstęp i zakończenie, a także dokładniej przeanalizować spis treści, zwracając uwagę zwłaszcza na strukturę publikacji oraz zawartość rozdziałów, ich objętość, kolejność omawiania poszczególnych zagadnień szczegółowych itd. Zakładam bowiem, niestety - czasem naiwnie - że dzięki temu zdobędę ogólne rozeznanie w odniesieniu do merytorycznej zawartości książki, a w konsekwencji - jej wartości poznawczej (naukowej) i praktycznej. Chcę też dowiedzieć się - choćby na podstawie informacji publikowanej przeważnie na ostatniej stronie okładki - czegokolwiek o autorze i jego dorobku naukowym. Od razu więc dodam, że w przypadku omawianej książki jest to osoba nieprzeciętna, posiadająca zarówno duże doświadczenie dziennikarskie, jak i naukowo- -badawcze. Marek Gędek jest bowiem absolwentem Wydziału Filozoficzno-Historycznego UJ, Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu (studia podyplomowe) oraz Wydziału Politologii UMCS (doktorat w 2009 r.); ukończył też kilkanaście specjalistycznych szkoleń, seminariów i staży zagranicznych z zakresu dziennikarstwa i public relations. (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
PL
EN
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
167--172
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Warszawski
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171450157

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.