PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 10 | 13--15
Tytuł artykułu

Twitter w siedmiu radach

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Aby profil firmy pragnącej zwiększyć sprzedaż i lepiej zaprezentować się celem zdobycia klienta był wiarygodny, należy przestrzegać pewnych reguł, odmiennych na każdym z portali społecznościowych. Inne podejście i wymagania wśród pozostałych social mediów będzie miał np. Twitter. Autor podał przykłady, w których udowadnia, że aby profil firmy na Twitterze był skuteczny, twetty powinny angażować i prowokować obserwujących do dyskusji. Jednocześnie powinny być wartościowe merytorycznie, miejscami nawet kontrowersyjne, ale inspirujące. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
13--15
Opis fizyczny
Twórcy
  • Migomedia
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171450885

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.