PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 10 | 18--19
Tytuł artykułu

Jak zostać strategiem content marketingu

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dobrze zbudowana strategia "content marketingowa" bez wątpienia zapewnia umocnienie pozycji firmy w internecie i wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa. Już sama praca w budowaniu tej strategii wnosi organizację i nowy powiew, albowiem wartości które ulepszają jej funkcjonowanie poprawiają oferowane przez nią produkty czy usługi. Całość wspiera innowacyjny zwykle i przyjazny proces zakupowy, służący pozytywnemu budowaniu marki. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
18--19
Opis fizyczny
Twórcy
  • CEO, content King
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171451047

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.