PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 10 | 20--22
Tytuł artykułu

Jak przygotować kampanię content marketingową

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor dokonał analizy trzech wybranych przez siebie case studies kampanii reklamowych i content marketingowych. Kampanie te oparte na tzw. targetowaniu data-driven pozwoliły w pełni zrealizować założone cele biznesowe. Sposób komunikowania potencjalnym nabywcom określonego produktu czy usługi przede wszystkim wymaga właściwego określenia grupy docelowej. Jednym z narzędzi umożliwiających analizę zachowań w sieci milionów użytkowników jest innowacyjny projekt Nextclick.pl, zainstalowany w serwisach największych wydawców w Polsce.(abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
20--22
Opis fizyczny
Twórcy
  • LeadBullet SA
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171451055

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.