PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 2 (40) Rozrywka i kultura w Internecie, metody i technologie | 123--133
Tytuł artykułu

Website Usability in the Design Thinking Methodic

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Użyteczność serwisu internetowego w metodyce design thinking
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Artykuł przedstawia metodykę Design Thinking jako nowoczesne podejście do rozwiązywania problemów biznesowych poprzez zrozumienie potrzeb użytkowników i szukanie najlepszych rozwiązań spełniających ich wymagania. Celem Design Thinking jest tworzenie rozwiązań integrujących ludzkie potrzeby, wymagania biznesowe oraz możliwości technologiczne. Publikacja zawiera charakterystyczne cechy metodyki Design Thinking, poszczególne jej elementy oraz etapy przeprowadzania. W artykule opisano poszczególne fazy metodyki na przykładzie innowacyjnego wdrażania użyteczności do już działającego serwisu internetowego. Zastosowanie metodyki Design Thinking w obszarach zarówno biznesowych, jak i rozrywkowych, może w dużym stopniu prowadzić do polepszania jakości serwisów internetowych oraz różnego rodzaju usług interaktywnych. (abstrakt oryginalny)
EN
The article presents the Design Thinking methodic as a modern approach of business problems solving by understanding users needs and looking for the best solutions to meet their requirements. The main goal of the Design Thinking is creating solutions which integrate human needs, business requirements and technological opportunities. The publication includes characteristics of the Design Thinking methodic, individual elements and steps of performing. The different phases of the methodic were described in the article on the example of the innovative usability deployment to existing website. Application of the Design Thinking methodic in the areas of both business and entertainment can greatly lead to the improvement of the quality of websites and various interactive services. (original abstract)
Twórcy
  • University of Szczecin, Poland
Bibliografia
  • Ambrose, G., Harris, P. (2010). Basics Design - Design Thinking, AVA Publishing SA.Szwajcaria.
  • Bell, S.J. (2008). Design Thinking. Chicago: American Libraries.
  • Burke, K. (2005). Online A/B Testing. Target Marketing, 28.
  • Hatchuel, A., Weil, B. (2009). C-K design theory: An advanced formulation. Research Engineering Design, 19. Londyn.
  • Kalbach, J. (2008). Projektowanie nawigacji strony WWW. Optymalizacja funkcjonalności witryny. Gliwice: Wydawnictwo Helion/O'Reilly.
  • Krug, S. (2006). Nie każ mi myśleć. O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie II. Gliwice
  • Nielsen, J., Tahir M. (2006). Funkcjonalność stron WWW: 50 witryn bez sekretów. Gliwice: Wydawnictwo Helion.
  • Nielsen, J. (2003). Projektowanie funkcjonalnych serwisów internetowych. Gliwice: Wydawnictwo Helion.
  • Owen, C. (2007). Design thinking: Notes on its nature and use. Design Research Quarterly.
  • Stanford Design Thinking Model. (2015). Retrieved from: http://www.stanforddaily.com/what-is-design-thinking.
  • Travis, D. (2003). E-commerce Usability. Tools and techniques to perfect the on-line experience. Londyn: Taylor & Francis.
  • http://designthinking.pl/co-to-jest-design-thinking
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171452353

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.