PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 11 | 73--76
Tytuł artykułu

Bezpański klient 50+

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Myślenie o osobach w wieku 50+ jako o jednej grupie docelowej to tak, jakbyśmy chcieli uznać za jednorodną grupę ludzi w wieku 0-49 lat. Ta różnorodność potrzeb i upodobań w seniorskich społecznościach klienckich powinna przełożyć się na umiejętność skutecznego dotarcia do nich z określonym produktem lub usługami, a sposób komunikowania się czy reklamowego przekazu dla seniorów odgrywa niebagatelna rolę. Oczywiście przekaz ten ma uwzględnić charakterologiczne cechy ludzi starszych, niekiedy ich stan zdrowia czy zróżnicowanie statusu materialnego i społecznego. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
73--76
Opis fizyczny
Twórcy
  • 4Prm.com
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171452625

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.