PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 10 | 64--66
Tytuł artykułu

Wyrzucić magię z komunikacji

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Certyfikaty jakości, nagrody zdobywane za przestrzeganie kodeksu dobrych praktyk, a nawet gwarancje świadczenia wysokiego poziomu usług nie wystarczają dziś, aby wizerunek dewelopera był postrzegany jako idealny. Utarte schematy promocji marki mogą nie wystarczyć, dlatego marketerzy powinni postawić na emocje i bardziej life-style'owe podejście do klienta. Kupując dom lub mieszkanie konsument nie dokonuje li tylko zakupu miejsca do życia, ale w dużej mierze wrażenia i odczucia z nim związane. Jest zmęczony bowiem standaryzacją przekazów, które go zalewają wokół. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
64--66
Opis fizyczny
Twórcy
  • Mind Progress/Group
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171453007

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.